الگوریتم های گوگل هر یک دارای مقاصد مختلفی هستند ولی در مجموع هدف همگی آنها بصورت کلی انتخاب بهترین وب سایت ها جهت نمایش در صفحه نتایج جستجو برای کاربران است. در این مطلب الگوریتم های گوگل ابتدا به اجمال معرفی شده است که در پست های آتی بصورت کامل هر کدام از آنها تشریح خواهند شد.

 

الگوریتم پاندا

الگوریتم پاندا برای اولین بار در فوریه 2011 بود که با آمدنش بر سر زبانها افتاد و وظیفه آن جلوگیری از کپی برداری، نوشتار یا عکس یا . تکراری می باشد که تمامی این اطلاعات را به موتور جستجوی گوگل گزارش می دهد تا از بالا آمدن سایت هایی با کیفیت ارزشی پایین و سایت هایی که عملا مطالب را از سایت های دیگر سرقت می کنند و در سایت خود به نمایش می گذارند به صفحه های اول گوگل جلوگیری کند 

 

الگوریتم پنگوئن

این الگوریتم در آوریل 2012 معرفی گردید که بر روی لینک های سایت و بک لینک ها تمرکز دارد.

 

الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم به کلمات کلیدی ای که کاربران به جست و جوی آنها هستند تمرکز دارد و به رتیه شما در بررسی های شما کاری ندارد.

الگوریتم پارافریسینگ

معرفی الگوریتم موش کور

معرفی الگوریتم رنک برین

الگوریتم ,های ,سایت ,گوگل ,معرفی ,  ,  الگوریتم ,تمرکز دارد ,الگوریتم پاندا ,سایت هایی ,الگوریتم های

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پورتال خبری روان شناسی پوریا عباسی بسم رب شهدا و صدیقین مشاور تبلیغاتی ماکان دو نی نی خلاصه کتاب سازمان و مدیریت نجف بیگی یک مشت سکوت شکسته A Developer من آموزم پس هستم دکوراسیون آشپزخانه